Dari Telok Senangin tuh kitaorang patah balik ke Jeti Lumut. Nampak ada hotel bajet depan laut tuh macam agak handsome. So kitaorang yang dah keletihan duduk dalam kete tuh setuju je la dengan hotel tuh. Amik bilik yang paling comei dok ada. Rege menarik tapi memang la bilik terlalu comei hehehhehhee.
Sunset betoi-betoi belakang hotel. Serious chantek
RM 68/malam untuk bilik yang sangat kiut miut. Ada katil queen, tv flat screen yang ada dalam 8 channel je. Channel yang paling clear adalah Astro Oasis. So malam tuh kitaorang asyik dok dengaq ceramah agama je hehehehehhe. Ada almari make up, 2 complimentary drinking water, 2 mugs dan 1 rail comel untuk sangkut baju. Bilik air ada ayaq panas dan shower cream. Serious kecik bilik dia.
F mempersembahkan lobi hotel

Kalo nak iron baju dan ayaq panas atau sejuk, ada disediakan di ruang antara setiap bilik tuh.

Walopun bilik sangat comei bersepadanan dengan harga, den rasa okay sebab hotel baru (tahun 2014 dibina). Bilik hotel memang bersih dan modern design. So selesa la panchoq dia semua. 
Kecik tapi selesa

Keluaq hotel teruih je nampak laut dan jalan tak sampai 5 minit dah sampai dekat gerai makan dekat jetty walk tuh (eh ada ke jetty walk…main bantai je den nih). Dalam 10 minit jalan dah sampai kat terminal jeti.

Cumanya hotel nih takdak lif. Ada 3 tingkat. Ada je bilik-bilik di ground floor tapi den tak tanya rege berapa. Bilik RM 68 tuh kat tingkat 2. Jenuh jugak la menapak naik dengan dukung si A + bawak barang-barang. Sapa-sapa ada anak kecik atau orang tua atau orang muda tapi sakit lutut memang kena amik bilik dekat ground floor la.

Insya Allah next time kita mai tidoq sini lagi.

0 Comments