Antara hotel budget yang awesome yang den pernah duduk cumanya jangan parking depan hotel bawah pokok sebab nanti kereta memang penuh dengan taik burung. Bley parking kat depan hotel di kawasan yang kurang pokok atau parking di belakang hotel.
Hotel nih kat tepi jalan je dan di belakang hotel ada Sungai Kuantan. Hotel nih tak guna konsep pembangunan mengadap sungai nih. Berdekatan hotel nih ada kedai makan mamak, melayu, kedai serbaneka, etc.

Masa check in tuh, staff yang bertugas, a Chinese guy sangat bersopan santun dan offer untuk simpan keropok leko yang kitaorang dah beli sebeban kat dalam freezer hotel tapi disebabkan muat je semua keropok tuh dalam peti ais kecik yang disediakan dalam bilik, kitaorang tak jadi la simpan keropok leko kat dalam freezer hotel.

Hotel nih macam hotel baru. Kitaorang dapat bilik yang pemandangannya Sungai Kuantan.
View dari bilik kitaorang
Bilik hotel pun best dan cozy. Katil dan bantal empuk je. Ruang bilik agak besaq budak-budak sakan dok berlari. Bilik ayaq pun comei.

Kalo nak buat keje kat laptop ke memang disediakan ruang khas kat meja make up tuh. Sajak je untuk buat keje kat situ.
2 ekoq penyu ikut kitaorang dari Pasar Payang

Den bayaq RM 124/malam + breakfast untuk 2 orang. Cuma tambah RM 10 untuk breakfast F. Walopun buffet spread dia sederhana tapi memang sesuai la dengan rege yang dibayaq pun. Ada roti bakaq, cereals, bubur nasi, nasi lemak, mee goreng, fruits, ayaq juice dan kopi/teh.
Entrance ke restoran
Kalo dapat cereals, dia dah bertenang mengkodek cereal dalam susu sampai lembik tapi kita bley la bertenang skit makan

Den rasa berbaloi la bayaq rege camtuh dengan bilik hotel yang luas + selesa + siap breakfast lagi.

Kalo terdatang Kuantan bley la menginap lagi kat hotel nih. Kuantan River Front 5 minit je berjalan kaki dari hotel nih tapi den tak sempat pun jalan-jalan kat sini kat sebab budak-budak nih dah mengamuk nak tidoq. Terkilan plak hati sebab bukan selalu mai sini pun.

So disebabkan tak dapat bergambaq sekupang dua kat Kuantan River Front nih, kena la mai menginap kat Hotel Sentral yang best nih kan hehehehehhe.

0 Comments