Hotel yang paling mewah yang kitaorang duduk pada trip kali ini dengan harga yang sangat best iaitu RM 171.50/malam siap breakfast for two. Dengan bilik yang meletops dan kemudahan yang disediakan, memang tak akan dapat di Malaysia dengan harga macam nih.

Lobi dia besar gila dan hiasannya sangat cantik. Terasa macam hiasan macam dalam cerita magic dan khayalan pun ada sebab ada bintang dan kristal bagai.
Haruslah ada gambar tuan tanah sedang berangan walaupun pakai selipar jepun je
Welcome drink
Bilik dia memang superb. Bilik sangat besar. Katil dan bantal yang sangat empuk. Memang tidur lena sebab best sangat nih. Member den ajak keluar pergi supermarket seberang jalan tuh pun den malas sebab tak sanggup berpisah dari katil empuk. Memang heaven sangat perasaannya bila dapat mandi air panas bekalan air tawar setelah 3 hari mandi air masin di Nusa Lembongan + baring di atas katil dan peluk bantal empuk + tengok movie.

Bilik air dia sebesar bilik tidur siap dengan bath tub. Di bath tub ada televisyen kecil. Ruang baju di dalam bilik air pun simple dan cantik.
Disebabkan member den dah set jadual penuh untuk esok hari, makanya den memaksa diri untuk mandi di swimming pool walaupun dah malam. Sejam juga den berendam di dalam swimming pool walaupun kesejukan. Ingatkan nak pergi sauna tapi kena booking dulu. Tak sempat nak booking makanya tak berkesempatan la nak ke sauna tuh.
Pool yang den sempat berendam 1 jam
Jakun sekejap tengok chandelier sebegini rupa di dalam lif

Sebelah hotel nih ada KK Mart dan di seberang jalan ada supermarket yang den tak ingat namanya. So senang je la nak cari jajan, etc kalau kelaparan di malam hari.

Breakfast spread rasanya memang banyak dan pelbagai food disediakan. Kena makan perlahan-lahan menghayati sebanyak makanan yang kita boleh makan. Kalau nak lepak tepi pool masa breakfast pun boleh sebab memang ada disediakan kerusi meja di luar restoran bersebelahan pool tuh. Kalau duduk di kawasan dalam restoran, kita boleh makan sambil tengok televisyen.

Member den kata dia pilih hotel nih sebab macam centre untuk kesemua tempat yang dia rancang nak pergi untuk 2 hari terakhir kitaorang kat Bali nih. Dari hotel nih nak ke pekan Kuta dalam 10 - 15 minit naik sapeda motor. Dari hotel ke Lapangan Terbang Ngurah Rai pun tak jauh mana, dalam 30 minit camtuh.

Hotel yang memang best kalau kita dapat lepak lama-lama kat bilik sebab memang sangat selesa.

5 stars untuk hotel nih.

0 Comments