Ada 4 buah buku yang den dah baca tapi tak tersempat-sempat buat reviews lagi huhuhuhuhu.

Buku-buku tersebut adalah :

Flawed by Cecilia Ahern yang den mula baca sehingga ¾ novel semasa perjalanan ke site visit tengok stations di Hulu Selangor dan Kuala Selangor pada 7 Jun 2018 yang lepas. Another ¼ of the book den habiskan baca di rumah masa berehat-rehat selepas berbuka puasa.

Mandatori oleh Ramlee Awang Mursyid dan Angels of the Dark by Tilly Bagshaw. Both books finished during the Hanoi trip pada pertengahan April 2018 yang lepas.

Mandatori oleh Ramlee Awang Mursyid nih den baca pada 16 April 2018, hari ketiga di Hanoi semasa di dalam perjalanan dari Hanoi City ke Ning Binh Province serta perjalanan balik dari Ning Binh Province ke Hanoi City. Novel nih den habiskan masa half way perjalanan ke Hanoi City.

Angels of the Dark by Tilly Bagshaw yang den mula baca selepas dinner pada 16 April dan sambung baca semasa di hotel menunggu cab sampai, di dalam cab on the way ke airport, masa menunggu di aiport untuk depart balik ke Malaysia dan di dalam 3 hours flight back to Malaysia. Den habis baca buku nih semasa flight tengah landing kat KLIA2.

The Woman Who Stole My Life by Marian Keyes merupakan buku yang den habis baca dalam masa 1 hari sebelum trip ke Hanoi.

Nampak macam sempoi je kan sebab nak cerita synopsis buku-buku yang den baca je pun tapi bila dah bertangguh-tangguh macam nih sudahnya macam ingat-ingat lupa buku tuh cerita pasal apa huhuhuhuhuhu. Makanya nak review buku-buku nih nanti kena la selak balik sekupang dua helaian buku-buku nih untuk mengingat kembali. Haish….

In sya Allah den cuba review setiap satu buku ye sebelum abis bulan Julai hehehhehhehe. 

Wish me luck k.

0 Comments